مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

begin

خب .

من میخوام برم کانادا. هیچیم ندارم .

فوق دیپلم کامپیوتر (نرم افزار) هستم یه مقداریم شبکه بلدم .

۲۴ سال متوالی سنمه . به هیچ کس و هیچ فرقه و گروهی هم دلبستگی ندارم .

یعنی اینجا هیچی ندارم که به خاطرش بمونم از اولش اصلا چیزی به ما ندادن که بخوام از دست بدم یا داشته باشمش.


دارم شروع میکنم مهندسی کامپیوترم و بگیرم بعدش مدرک MCSE و بعد بعدش آیلتس و

بعد بعد بعدترشم یکم پول جمع و جور کنم که برم ...


میدونم راه طولانی در پیش دارم ولی خب تصمیم من همینه .

وبلاگای کانادایی هم زیاد خوندم . تو تصمیم گیریم خیلی کمکم کردن. حتی مخالفاش.

فعلا شروع به نوشتن میکنم تا ببینم پیشرفت کاریم چجوریه.


اگه کسی بتونه کمکم کنه خوشحال میشم.

راستی تا یادم نرفته بگم که : پیش از اینها پدرم اقدام به تشکیله پرونده به صورته سرمایه گذاری و خانوادگی  کرده که در حال حاضر منتظریم تا مارو برای مصاحبه دعوت کنن .ساله ۲۰۰۶ هم یکبار برای مصاحبه به دمشق رفتیم که پروندمون  به خاطره مسائل مالی قبول نشد .  اما این بار وکیله محترمه خانوادگی گفتن که قبول میشید . امیدواریم که قبول بشیم ، تا من مجبور به اینهمه کار نشم.

شما هم برای ما دعا کنید .


اینجوری:



نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1388/10/26 ساعت 04:42 ب.ظ http://yekhejrat.blogspot.com

اولا که من هم فکر میکنم بتونین برای مهاجرت اقدام کنید. بعدش در وبلاگم در مورد اطلاع از پرونده پرسیدید. اگر منظورتون پرونده خانوادگیتون است فکر کنم از طریق همون CAIPS باید اقدام کنید که اطلاعات کاملش در سایت caips.ca پیدا میشه. اگر هم در مورد پرونده خودت بعد از دریافت فایل نامبر دوم سوال کردی یک سیستمی در سایت اصلی مهاجرت هست که اطلاعات بدردنخوری میده که یعنی پرونده در جریانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد