مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

HELP PLS

دو روز پیش مطلبی رو توی وبلاگ پانیز خوندم.


مطلب در رابطه با چک کردن وضعیت پرونده بود .

با خودم گفتم شاید بهتره تا منم پرونده رو چک کنم .


اما وقتی برای چک کردن به سایت cic رفتم ،

هر طور که فایل نامبر رو زدم از فایل نامبر ایراد گرفت که فایل نامبر باید با B شروع بشه در حالی که

فایل نامبر که من داشتم با D شروع شده بود.


وقتی با وکیل تماس گرفتیم ؛ گفت که فایل نامبر همونی هست که دادم . یعنی اولش همون D هست. و شما به خاطر اینکه توسط دولت فدرال و از کشور سوریه اقدام کردید ،

نمیتونید آنلاین وضعیتتون رو چک کنید.

اما از هر کس پرسیدیم گفت که فایل نامبر باید با B شروع بشه.


حالا در حالی که منتظره تاریخ مصاحبه هستیم کلی نگران شدیم و به وکیل شک کردیم .


ما از طریق دولت فدرال و ایالت کبک اقدام به مهاجرت سرمایه گذاری خانوادگی کردیم که

پرونده ام توی دمشق تشکیل دادیم.


خواهش میکنم هر کس اطلاعات داره کمک کنه .




نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 1388/10/27 ساعت 04:51 ب.ظ http://yekhejrat.blogspot.com

این فایل نامبر با اون فایل نامبر فرق داره. فایل نامبری که با B شروع میشه بعد از مصاحبه داده میشه و الان هیچ چیزی رو نمیتونید چک کنید. باید مصاحبه انجام بشه و بعد با اون فایل نامبر جدید وضعیت رو چک کنید

واقعا؟
از راهنماییت تشکر .
ولی خدمات caips قبل از مصاحبه رو هم میگه . مثلا دلیل اینکه چرا برای مصاحبه دعوت شدیم .

ممنون که کمک کردی

دوستدار ونکوور 1388/10/29 ساعت 10:32 ق.ظ

دوست عزیز
من در وبلاگ پانیذ - امیر عزیز - براتون توضیح گذاشتم.
ما هم از روش سرمایه گذاری اقدام کردیم ولی مربوط به استان پرینس ادوارد.
شرایطش با مال شما کمی متفاوت بود البته فقط در مقادیر دارائی و مبلغ سرمایه گذاری
به هر حال ما بعد فرستادن مدارک اولیه شامل اثبات حداقل دارائی و ... از خود اون استان یه شماره - دقت کنید اون فایل نامبری که بشه تو سایت اداره مهاجرت ازش استفاده بشه نیست - دریافت کردیم و سپس تاریخ مصاحبمونو مشخص کردن و بعد از قبولی در مصاحبه و واریز مبلغ سرمایه گذاری به اداره مهاجرت اون استان و ... و تائید اونها سپس مدارک تکمیلی رو به دمشق فرستادیم و فایل نامبر از دمشق گرفتیم که با "B" شروع میشه و میشه با اون وضعیت پرونده رو چک کرد.
من خواننده همیشگی وبلاگ پانیذ هستم اگه موردی بود اونجا بنویسید تا با هم تبادل اطلاعات کنیم.
امیدوارم مفید باشه براتون
به امید موفقیتتون

خیلی متشکرم . خیالم حالا راحتتر شد.

توضیحاتت کامل بود . ممنون

صبا 1388/11/04 ساعت 09:40 ق.ظ http://immigrantdoctor.wordpress.com

عنوان وبلاگت رو که دیدم ناخودآگاه گفتم: آخی...! :p
امیدوارم موفق باشی، با اجازه لینکت کردم.

معمولا همینو میگن ...
شما هم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد